Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Sunday, December 21, 2014

18 juba täis !!!

Mõtlesin, et pühapäevasel hommmikul võiks natukene teid kurssi viia minu elukesega, sest palju on vahelt ära jäänud. Tahtsin juba oma sünnipäeval tegelikult panna ülesse postituse oma päevast, aga millegipärast koju jõudes oli see fail kadunud evernote’st :( Seega venis jälle postitus ja täna võtan ennast kokku. 

Niisiis. 16.detsembril, eelmisel teisipäeval, sain ometikord 18. Tegelikult ma väga seda ei oodanudki, sest esiteks ei saa sa USAs väga midagi oma täisealisusega peale hakata (alkoholitarbimine alates 21. eluaastast ja siin olles ei või ma ju autoga ka sõita) ja teiseks kardsin seda natuke ka, sest nagu ette arvasingi, siis esimest korda oma sünnipäeval hakkasin mõtlema, et kuulekuule, mida sa oma 18 eluaastaga ka korda oled saatnud siis ja paraku ei osanud sellele vastata...

Päevast lähemalt siis: 

Selle aasta sünnipäev jääb oma veidrustega ikka kauaks meelde. Sünnipäeva õnnitlusi hakkasin saama juba 15nda detsembri õhtul. Mina muidugi olin alguses ikka väga segaduses, sest ei taibanud ära, et eestlastel juba öö ja minu sünnipäev (7h ajavahe). Niisiis olingi parasjagu kohekohe trenniks ennast valmis panemas, kui Triina helistas ja mind oma õnnitlustega üle valas. Naljakas moment oli veel see, kui pidin siis oma pakke avama hakkama, mis mu hullukesed sõbrad teisest maakera otsast juba ammuammu kohale olid toimetanud, kuid mida ma endaga juba 2 ndl kaasas olin vedanud, avamata :D  Niisiis sünnipäeva kastid said lõpuks avatud Triina kõne peale. Ja OHH, KUI RIKKANA MA ENNAST TUNDSIN SEL HETKEL, ET MUL ON AU SELLISEID SÕPRU OMADA.  Aitäh teile Triina, Joanna, Pille, Karla ja Henrik :)

Te küsite, mis pakkides oli? Eks ikka ohtrat head Eesti šokolaadi :D Fazeri uusimaid šokolaade (mida ma veel proovinud ei ole :P) , kiirnuudlid ja kartulipuder (Triinalt muidugi eksole :D ), mega kenad spordipüksid ja pluus, plaat minu lemmiklauludega Soundcloudist :) , minu lemmikfilmi DVD (500 days of Summer), toredaid kaarte ja kirju ;) , superkenad kõrvarõngad ja inglitiibadega kaelakee Joannalt ( I’m in love with those!!),  roheline jõulutee ja viigimarja džemm, minu lemmiktoonides küünal :) Niisiis juba 15nda dets õhtul olin kingitustega ülekülvatud :D Ahjaa, 13.detsembril veetis päeva ka oma eelmise hostpere ja Liisaga. Käisime frozen yogurti paigas ja Agnes andis mulle üle varajase sünnipäevakingi- Michigani käsitööehte, käevõru maheda kollasega:) Aitäh, Agnes! :)

16.dets hommik: Ma leban voodis, mõtlen, kuulan, kas keegi liigub maja peal. Muidugi ju ma ei teadnud USA sünnipäeva kommetest midagi.. Kas mulle tullakse koogi ja kingitustega kogu perega laulma nagu Eestis peretraditsioon? Paar minutit siis nuputanud, tõusen ja vaatan telefoniteateid. Ja mida ma leian: kaks voicemail’i issilt USA telefoni peale? Mis toimub :D Hakkan siis neid kuulama ja kui esimene voicemail sisaldab segaseid hääli ja küsimusi nagu “uuu, Päpi, kus sa oled?” “Päpi!!!” “uuuu, miks sa ei vasta?” :D :D siis teise voicemail’ga laulab mulle kogu pere sünnipäeva laulu nagu alati :) (jah, nad vist lõpuks mõistsid, et tegu automaaat vastajaga (mis muide USAs väga popp ja absoluutselt kõik kasutavad seda siin ja jätavad voicemail’e) Nii armas, et pani mu kohe pisaraid valama hommikul.

Siis avasin oma fb seina ja järgmine üllatus avanes. MU KALLIS KLASSS EESTIS oli üles laadinud video, kus nad kõik koos mulle sünnipäevalaulu laulavad!!!!! Kas saaab midagi veel südamlikumat ollla. Sel hetkel valasin juba krokodillipisaraid õnnest ja õnnetusest, mõlemast. USAs oleku aja jooksul on neli asja mida ma ÜLE kõige igatsen. 1. mu klass 2. ühistransport 3. issi, kes hommikul jalamassaažiga äratab 4. emme, kes hommikuks pudru keedab. Aitähh teile kõigile, kes te isegi ookeani tagant mu sünnipäeva nii totaalselt armsaks suutsite muuuta!!!!!!

Koolipäev paraku kujunes veidraks. Tavaliselt on siin nii, et sünnipäeva lapse sõbrad peavad last meeles ja kingivad talle posu õhupalle, kus peal kirjas B-day Girl vms . Lisaks võivad sünnipäeva tüdrukud kanda krooni B-day sildiga, või siis seda misside silti, mis üle õla pannakse. Vahel kaunistatakse ära ka sünnipäeva lapse locker või jäetakse lockerisse üllatus (parimad sõbrad teavad lockeri koodi ilmselt). Igatahes teab kogu kool sel päeval ja kõik kes vastu tulevad, et sul on sünnipäev ja kõik hüüavad sulle Happy Birthday!. Minul aga paraku…sellist asja ei olnud. Keegi pea ei teadnud, et mul sünnipäev oli ja vähesed, kes teadsid olid kas unustanud või lihtsalt ei hoolinud. Muidugi ei olnud mul teisipäevaks veel ühtegi päris sõpra loodud, kõik oli veel uus ja värkse, kuna 16.detsember oli mu 6. päev uues koolis. 

Kogu päeva meenutasin, kuidas vana klassiga iga aasta sai sünnipäeva tähistatud, igas tunnis laulis kogu klass üha uuesti ja uuesti sünnipäeva laulu, jagasin komme, lennutati tooliga vanuse võrra õhku… Ei midagi sellist USAs. Mis ikka . Kui aga peale tunde esimest korda Tech Girls meetingule läksin ja nad teada said, et mul sünnipäev, siis mida ma kuuuulen???! Kogu seltskonda võtab üles sünnipäevalaulu!!!! Päev muutus kohe paremaks ja pean mainima ka seda, et Tech Girls’i klubis on koos ja ääretult vahvad inimesed :) Tol päeval viis mind koju mu esimene sõbranna Grace oma retroautoga ja sõit oli väga lõbus :) Sellest päevast peale oleme Grace’ga sõbrannad ja see reede käisime koos ka tema sõpraderingi (nüüd siis ka minu sõpraderingi) bonfire’il. Muide Grace’ga on mul koos Yoga ja seal tutvusimegi. Samuti on Yogas ka üks Grace’i sõpraderingist kutt Van ja kolmekesi me siiamaani olemegi tegutsenud. Mõlemad väga toredad:) 

Jõudsin niisiis koju peale kooli ja ikka ei midagi. Hommikul korra oli ema kööki tulnud ja palju õnne soovinud, isa ka möödaminnes midagi soovis, aga muud midagi. Selles osas olin päris õnnetu.. Õhtul aga kui kõik kodus olid ja ma trepist alla läksin oli kogu laud kingitustega üle kuhjatud järsku ja šokolaadikook kirjaga “HAppy Brithday, BeaBea!” milline ülllatus! :) Enne kui kingitusi avada võisin läksime kogu perega sööma ääretult põnevasse jaapani steakhouse’i Samurai, kus kõik road valmistab sulle nina all jaapanlasest kokk.  Toidu valmistamise ajal ta muidugi trikitab, viskab mune õhku, paned panni leekidesse ja kõik käib juba kähku, nagu nobetatel asiaatidel ikka. Õhtusöögi lõpuks toodi mulle rohelise tee jäätis, sees üks küünal ja kogu söögikoht laulis mulle :) Niisiis sain ka küünla puhuda ja soovida :) Koju jõudes avasin oma suured kingitused ja sain uue padja, roosa fööni, kõrvarõngad, humoorika kaardi :D ,3paar lemmmikuid pehmusid sokke ja mega ilusatooniga huulepulga. Sõime šokolaadi kooki ja jõime teed ja mitte nii ootuspäraselt alganud päev sai armsa lõpu :) Mul on ikka nii vedanud oma perega siin! Isa küsib tihti minult, et “are you happy, BB?” ja mismuud ma vastata oskan kui jah, vägaväga happy.

Sest ma tõepoolest olen õnnelik :)
B



 
Liisa haikalaga frozen yogurt

Karvane käsi ja imekena ehe Agnese perelt :)

KAST kinkidega Eestist

Mina kastiga

Nuudid ja kartulipuder (samal ajal kui ma pakke avasin, siis oli Triina telefoni otsas ka :)

Tee ja confiture


KOmme, komme, komme

<3 Kõik kolm lemmikut

Aitäh Joanna! Seda kaelakeed kannan ma iga päev nüüd :)

Pere poolt kingikuhi :D

Kook

SAmurai kokk

Perepilt ka :) (puudu on veel päris paljud, et pere completed oleks)


Sünnipäeva kaart perelt :D (ema kirjutatud nkn )

Õnnelik 18- aastane :)

No comments:

Post a Comment