Täna algas minu teine koolinädal University High School Academy’s koos mõningaste tunniplaani muudatustege. Loodetavasti olen lõpuks tunniplaaniga ühele poole saanud ja see kestab semestrilõpuni sellisena. Alustasin oma esimese US History tunniga (väga valju ja karmi naisõpetajaga), üritasin järjele saada ja vahepeal meenutasin oma lemmikõpetajat eelmise nädala World History tundidest… Ülejäänud päev möödus sujuvalt. Hakkan vaikselt inimeste nägusid kooli peal tuvastama (nimedega endiselt halvad lood kahjuks :D ) ja harjuma sellega, et kõik mind tervitavad :D Aaaa muide kuna US History on mul 9nda klassiga koos, siis täna enne tunni algust klassi astudes küsisid kaks poissi mu käest, kas olen asendusõpetaja :D hmmm..
English tunnis oli esimene online quiz tekstitüüpide peale ja kui vastused ära saatsin muutusid kõik vastused roheliseks, mis tähendab, et panin kõik õigesti, right? Loodan vähemalt, et jah :) Vahetunnis rääkisin emmega. Lõunat sõin täna käsitöö klassis, kus oli niiii mõnus ja vaikne…. ehk hakkangi edaspidi seal sööma. Kuuleb oma mõtteid vähemalt 20ks minutiks ja ei pea pideva lärmi sees olema. Lõuna ajal skype’isin Joanna ja Heinziga ka :) Käsitöö tunnis istub mu kõrval äärmiselt värvikas isiksus Justin, kelle naljad ja ideed alati naerma ajavad ning automaatselt tuju paremaks muudavad:) Sellepärast on käsitöö tundidest saanud ühed minu lemmikud. Mitte üpris emotsionaalse õpetaja või ülesannete pärast, vaid just seltskonna pärast, kellega lobiseda saab.
Peale kooli võttis Aaron mu taaskord auto peale ja koos käisime veidi poodides. Jõin ka oma esimese STARBUCKS’i kohvijoogi USAs olles: Pumpkin’ Vanilla Latte, mis oli mega magus :D Aaron, väga abivalmi inimesena, oli nõus mind 1,5h kaugusele asuvasse mall’i viima, et ma tosse osta saaks, kuid täna polnud nii palju aega mul kuskilt võtta, sest tahtsin enne õhtusööki veel jooksma jõuda. Koju jõudes skype’sin emmeissiga umbes tund aega & käisin 30min jooksul. Tavaliseks hakkab muutuma juba see, et iga kord joostes mõne eksleva hirvega kokku puutun. Nii ka seekord!
Homme on matemaatikas mu esimene test…Eks vaatab, kuidas välja kukub. Meie õpetaja laadis youtube’i ülesse enda pealelugemise ja smartboard’ile kirjutades testi kordamise lehe lahendused ja vastused sammhaaval. Väga tore viis kordamiseks, väga arusaadav samuti. Loodame, et homme testi ajal tundub ka arusaadav :D
Kalkulaatorid on siin hoopis teisest puust, suure, kobakad, teevad ise sulle graafikuid ja tabeleid ning mida kõike veel. Ilmselt teeb kalkulaator kõik ülesanded ka ära, aga ma pole lihtsalt õigeid nuppe veel leidnud. Murelikuks muudab veel see, et tunnis saan kasutada koolikalkulaatorit, aga koju seda tarida ei või. Kodus mul tükk aega ei olnudki kalkulaatorit ja kodutöid teha ei saanud. Täna Mark tõi ühe tuttava käest mulle T81 mudeli kalkuka, aga peale pikka uurimist selgus, et “tabeli tegemise" funktsiooni sellel pole. llmselt pean endale selle kalli kalkuka siiski soetama (umbes 100dollarit), kuigi milllegipärast mulle tundub, et koju Eestisse maha jäänud kalkulaator oskab samu trikke teha..:(
Mis mulle füüsikaklassis silma hakkas oli tore plakat pealkirjaga “Miks mul seda vaja läheb?". Plakatilt võis leida kõik elukutsed, kus kas siis vähemal või rohkemal määral läheb füüsikat vaja. Väga informatiivne minu meelest ja samas noortele elukutse valikul kasulik.
Täna oli esimene päev, kui seminari tunni ajal sai eelnevalt registreerituna oma ühe aineõpetaja juurde konsultatiooni tundi minna. Viimase tunni ajal võib teha kõike. Arvutis olla, lobiseda, õppida järgmiseks päevaks jne. Neil kes abi vajavad on see võimalus. Mina käisin precalculuses, sain palju abi ühelt poisilt, kes matat jagas ja valmistusin homseks testiks.
Tundubki, et tänase päeva kohta pole muud jutustada ja vist hakkab alguse elevus/sahmimine/ärevus vaikselt kaduma. Olge teie seal Eestis ikka tublid ja püsige tervena! Musidkallid!
B