Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Friday, September 19, 2014

I'm in America!

Ameerika kohta hetke emotsioonid:
  • Nad teevad kõike aegluubis
  •  Nad üleorganiseerivad absoluutselt iga asjaga
  •  Viisakontrollijad järgivad punktipealt kõik tervisenõuet peale paari immigrandi teenindamist lonks vett võtta
  •  Neile meeldib sada ja üks korda korrutada juba räägitud ja kuuldut teemat/lauset/infot, nii et lõpuks hakkad sa isegi arvama, et oled millestki väga valesti aru saanud
Chicagos me muudkui passime hetkel, “naudime" ameeriklaste teosammul organiseerimist ja vaatame aknast, kuidas päike õues lõõmab. How fun! Tunne on väga must, selle kõige otsesemas tähenduses. Üle kõige tahaks pesta ennast. Naljakas mõelda, et veel täna hommikul olin Euroopas, oma kodus. Nüüd olen otsapidi juba uue mandri pinnal, uudistan läbi klaasi Chicagot (kell on 17.07 siin alles, Eestis uus päev alanud juba :D ) ja vaid ühe lennusõidu kaugusel ootavad mind juba Agnes, Liisa ja Mark. Detroit’i suundun ilma teiste eestlasteta koos soomlase ja sakslasega. Mõlemad neiud suunduvad Ann Arbor’isse Michiganis.
1,5h'ne lend möödus sügavalt kustununa. Ma ausõna ei mäleta midagi sellest, väljaarvatud seda, et kogu lennu aja oli mul MEGA külm ja alles maandudes avastasin, et jääpuhurit saab kinni ka keerata. Nicee..
KOHAL! Läksime tüdrukutega eskalaatoritest alla ja juba kaugelt nägin Agnest, käekõrval väike blond Liisa, minu suunas liikumas (Mark ootas autos). Sain kohe kingituseks suuresuure kimbu roosasid roose ja teised vahetusvanemad, kes seisid meie kõrval, olid üllatunud taolise traditsiooni üle. Neil ei pidavat kombeks olema lennujaama lilledega tulla, seega võib-olla see mingi eestlaste superarmas kiiks :)

Mina ja Liisa
Koju jõudes andsin kingitused oma perele üle ja pakkisin kohvri lahti. Mõtlesin veel voodis olles blogi kirjutada ja natuke muusikat kuulata, aga kohe kui olin teki alla jõudnud vajusid silmad kinni. Jõudsin veel arvuti sülest maha panna, kui lõpetasin oma rohkem kui 24h kestnud pika reisipäeva. Olengi kodus!:)
(Kodusest korraldusest ja tubadest ja üleüldse Southfield'ist teen eraldi postituse)



No comments:

Post a Comment