Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Friday, September 19, 2014

Day 7 (9/11 & Liisaga kahekesi)

Päev algas nagu ikka, tõusin, käisin pesus, sõin. Täna oli koolis nerd-day ehk pidi riietuma nagu üks korralik tarkur. Kuna 9/11 (11.september) on ameeriklastele väga tähtis mälestus, mida ei tohi unustada, siis kohe esimeses tunnis, World History’s, näitas õpetaja meile videot, kuidas hetkel on hoos 9/11 muuseumi avamine NYC’s, videos räägiti ja näidati kõiki neid, kes olid kannatajad, näidati perekondi, kes kaotasid oma lähedased ja arutleti ka selle üle, kas Osama Bin Laden’i foto ja teiste terroristide pildid ja tekstid peaks kaasama muuseumi ühe osana. Muuseumi direktor pidas seda kohatuks memorial museum’is, panna mälestatute piltidega ühte nende mõrvarid, aga kadunukeste lähedased arvasid, et see on vajalik osa eksponaadist. Seeläbi ei unune ameeriklaste mälestustest iial see kohutav päev, järeltulevad põlved kannavad mälestust endas edasi ja Osama Bin Laden jääb alatiseks Ameerika rahva kõige jõledamaks vaenlaseks ning inimeseks, kelle pärast nii paljud ilma isa, ema, venna, õe või sõbrata jäid.
Hiina keeles sai 10min herilast taga aetud, õpilased karjusid ja jooksid nagu segased ühe herliase eest :D Samal päeval toimus ka tuletõrje õppus, mis tegelikult kestis umbes 10 min, mille etapid olid: kuuled kõrisevat heli, väljud klassist, järgid masse, jõuad õue murule ja lähed tagasi klassi, jätkad oma tundi. Niiet eriline õppus see just polnud. Siiski oli see päev eriline, sest skype’sin esimest korda lõunavahetunnis oma kalli pinginaabri Pillega ja hommikusöögiks keetsin endale PUTRU!!! (mis ühtlasi oli ka minu esimene katse uues kodus süüa teha pliidil :D Kuna siin on gaasipliit, siis eelneval õhtul sain Agneselt paar juhist. Kuid sellegipoolest, kui puder otsustas mingi hetk potist välja hakata keema, siis suutsin käe korralikult ära põletada, sest millegipärast oli potivars sama tuline kui pott ise) Anyways :D väga maitsev puder tuli.
Koolis oli PJ day, ehk veetsin terve päeva koolis tudupükste ja pluusiga.
Õhtul töötas Mark hilisõhtuni ja Agnes läks minu kooli “Meet the teacher" (“Kohtu õpetajaga") kohtumisele, kus vanemad läbisid terve koolipäeva kiirvormis oma laste tunniplaani järgi ja iga õpetaja esitles ennast ning tutvus vanematega. Paljud õpetajad olid kiitnud mind :D Tundus, et tegu oli toreda üritusega ja minu meelest võiks sarnaseid kohtumisi korraldada ka Eesti koolides, sest ehk aitaks see kaotada barjääri ning muuta kool, õpetajad, lapsevanemad ja õpilased ühtselt tegutsevateks, kuna kogu asi muutuks isiklikumaks.
Samal ajal kui vanemad kodust ära olid, saime meie Liisaga nautida oma sister time’i, sõime õhtust ja mängisime legodega, 11. september saab ametlikult päevaks, mil ma esimest korda inglise keeles legodega mängisin.!!!!!!!! Ja mängimise all mõtlen ma seda, et mul oli oma pisike legoneiu, kelle juttu ja häält ma jäljendasin :D Lahe kogemus jälle juures! Muide mu kõige suurem ja asjalikum inglise keele õpetaja ongi justnimelt hostõde Liisa, kes kasutab nii paljusid mulle tundmatuid sõnu ning vaevub neid mulle lahti seletama.
Niii ilmselt ehmatasite, et millega tegelesin 4.-6. päeval, kuid tõde on see, et nende päevade postitused valmivad alles. Ja hetkel lisan kiirelt need, mis juba ammu valmis ning ootavad lugejateni jõudmist. Pilte ei saa hetkel lisada, sest pean Evernote’is (mille kadu postitused blogisse ilmuvad) mälumahtu juurde ostma. Vabandust! Võib-olla teen hoopis FB pildikausta, kuhu eri päevade posititused ilmuvad. Loodan, et Teil jagub kannatust veel natunatuke. Teate ju küll mind ja minu asjaajamise kiirust :D
B
Söökla

Kiisu LULU!
Ülesanne minu füüsikatunnist :D

No comments:

Post a Comment