Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Ritsikas 2014/15 Ameerikas

Friday, September 19, 2014

Day 2

Õhtust!
Nii piinlik kui mul seda ka tunnistada ei ole siis veetsin täna alates kella 15st kella 21.30ni shopping mall outletis :D Aeg lausa lendas ja me jõudsime selle aja jooksul käia läbi umbes pooled poed võib-olla ainult, seega JAH see oli suur :D Hindade kohta nii palju, et odavam kui Eestis, kuid siiski üpris kallis. Kuna mul oli vaja kooliks vastavat riietust (lubatud värvid särkidel: tumesinine, valge, kollane, must; püksid: pikad, khaki värvi v mustad, seelikud põlveni; ja oi neid reegleid niinii palju) ja ma enamus riided koju Eestisse jätsin, siis oli see shopping hädavajalik. Lõpuks väsisime ära ja sõime väga lastesõbralikus dzunglis õhtust, kus loomad rippusid/kõikusid/möirgasid, tähistaevas oli peakohal, vihmasajas mõnes kohas ja teenindajad kõik Indiana Jones'i riietusest malli olid võtnud (Rainforest cafe oli nimi). Koduteel jäi Liisa magama autos.
Hommik: Magasin hästi kaua, peaaegu poole 11ni. Läksin kohe jooksma (mu esimene jooks USAs), mis ei kujunenud kuigi mõnusaks, sest väljas oli lauspäike, midagi 20 ringis sooja ja muidugi suutsin ma valida mega kiire tempo alguse kohta. Ah muide minu valitud raja esimene pool oli allamäge suht pidevalt, seega nagu võite ka arvata oli raja lõpp tagasi tulles terve aja ülesmäge :D Kuna oli palav, liiga kiire tempo, hommikul polnud söönud, siis umbes 4,5 km peal tegin peatuse, et mitte oksele hakata. Peatuse ajal möödusid minust 3 naist, kes kõik rõõmsalt higist nõretavale ja tulipunasele minule tere hommikust soovisid. Lõpuks jõudsin vähe kergema tempoga koju, tegin harjutusi. Kokku jooksin 6 km umbes. Peale hommikusööki veetsin Liisaga aega, tegin patsid talle, uurisime nukke ja juba sõitsimegi shoppingule.
Shopping: SUUR, SUUR ja veelkord SUUR. Mega hoone, palju poode, laste mänguala, food court'ide ala, lauad, söögikohad... Seekord valisme shoppinguks outlet mall'i, mis tähendab, et esindatud olid pea kõik riietepoe ketid, kuid tavaliselt sai igalt pool kas 50% v 40% alla, sest tegu oli üldiselt eelmise hooaja kaubaga vms. Kuna sain eile oma pangakaardi ja panin kaasavõetud raha sinna peale, siis sain ka mina tunda seda, mis tunne on Ameerikas shopata. Muudkui tõmbad masinast oma kaardi läbi, paned puutetundlikul ekraanil pin-koodi ja voilā, ongi võlukaart oma töö teinud:D mõnes poes pead ainult läbi tõmbama ja allkirja panema. Äärmiselt ohtlik viis lõpuks pankrotti ennast osta. Väsitasin vist oma kamraade ikka täiega, sest ilmselt te juba teate, milline piin on minuga shopata:D Aga Liisa pidas super hästi vastu, andis mulle mitmes poes nõu ja kordagi ei kuulnud ma virinat. Käisime temaga ka Disney poes, kust Liisale osteti Pocahontose jalatsid ja ehted, mis sobisid imehästi tema blondide juuste ja lumivalge kleidiga. Iga kolmas inimene outlet'is kiitis Liisa jalanõusid ja väljanägemist.
Ainuke kurb tõsiasi oli, et mu eesmärk oli saada endale uued jooksutossud, kui üheski poes polnud minu väljavalitud Asics'i suurust. Peab edasi otsima!
Terve tänase päeva pudistasin oma inglise keelega. Kui eile oli enamvähem ja tundus, et saan hakkama, siis täna läks terve päev keel susservusser :D veider. Liisaga räägin ma inglise keeles, kui põnevam jutt on Agnesega, siis räägime ka inglise keeles, et Liisa kõigest aru saaks, vahepeal räägime eesti keeles. Väga naljakas, sest enamasti meil kaks keelt läbisegi.
Muide siin oli massive Victoria Secrety pood, aga kuna seal uputas kaubast, siis ei viitsinud seal midagi proovida. Laiskus :D ja Nike'i poest sain täpselt sellised liibukad, millest olen unistanud :))) Ostsime ka minu kooli locker'i (kapi) tarvis tabaluku. Sellise, mis seiffidel on, keeramisega :D
(Ah ja teate mis. Meil on kodus Eestist toodud tass, mis on inimese luukerega, luude nimetusega eesti ja ladina keeles. Täpselt see tass, millest ma sulle rääkinud olen emps!!!!)
Hetkel olen mega väsinud, lõpetan kiiresti blogi ja keeran tekkide vahele. Homme lähme kirikusse hommikul, peale seda Mark'i vanemate juurde külla ja sööma. Täna sain teada ka, et septembri lõpu poole läheme Agnese tuttavatele Chicagosse külla. Seal pidavat väga cool olema ja megasuur shoppingu tänav :D oootan juba, sest mul üks elu unistusi on Chicagot näha. Armastan seda millegipärast juba praegu, kuigi pole seal kunagi käinud. We'll see!
Üldiselt tunnen ennast väga koduselt, vabalt ja mugavalt, ootan juba esimest koolipäeva.
Head und! B
Söögikoht


Jooksule!

No comments:

Post a Comment